SemanurAs Arkadaşlar gebelik var 17+4 ishal oldum kaybettiğim sıvıyı yerine koyuyorum halsiz de değilim ama o bağırsak hareketleri sancı çok kötü iki gündür var önerileriniz var mı acaba yazarsanız sevinirim