Ayseee60 cnm bana doktor olmaz dedi cnku b katgorisindeymis bu antobiyotik genelde zaten en çok verilen antibiyotik mis bnde doktor verdiğinde buraya yazdım kızlara sordum çoğu kullanmış altı yedi haftalık dört haftalık kullanan bile varmış eczacı kuzenm var oda kullanıyor bu antibiyotiği veriyorlar genelde dedi oda bana ama sen doktoruna danış inşallah enfeksiyon falan yoktur benmde senin haftalarda başladı ben spreyle dedim hadi geçer ama sekizin di hafta oldu gecmeyince mecbur kullandım haftaya randevum var inşallah bişey olaz içini rahat tut