minikbebegim19 Bebeğim baş aşağı ama haftası da 1 buçuk hafta öndeydi en son o zaman 31 artı 0 dım. Ve 32 artı 5 çıkmıştı. Başı aşağıda olduğu için illa normal mi olcak
mutlugebeee minikbebegim19 hayır canım istersen isteğe bağlı sezaryen olabilirsin devlet hastanesi değilse tabi