Isilay83 Merhaba, ben hamilelik düşündüğümüz zamanda başladım 13 mayısta 25mayisya minigimiz tutunmuş 25 haziranda 1 aylık olduğunu öğrendik, 6+4 ilk kontrolümüz kadar folbiol devam ettim , doktor kitapları okumuştum o4ada 0.4 mg folik bebek için uygun olduğunu okudum ilk kontrolde doktoruma sordum oda 0.4 mg önerdi 10.haftama kadar 0.4 mg ile devam ettim toplam 2.5 kullanmış oldum sonrasında omega ve dvitamini kullandım onları doğuma kadar kullanıcam omega içinde de folik bulunuyor, şimdi 33+4 um demir ve b12 de kullanıyorum.