Humus Yenıdogan ıcın nasıl alıswerıs yaptınız , bebıs kucuk olacak ya zıbın kısakollunsortmu gıyer yoksa yenıdpgan oldugu ıcın usurmu ? Uzun kollu ınce seylermı tercıh edıyorsunuz , neler aldınız , ne alışverısı yaptınız ? Hazırlıklar nasıl gıdıyor 😊🥰
papatyasever34 Humus Bursaspor16 benim Nisan sonlarına geliyor dogum daha çok uzun kollu aldim lc waikiki den Rabbım inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin😍🤲
Dilayyyyy Humus ayy evet yaa ayni dusunce bendede var ama bulindugumuz sehirlere gore degisir ama ilk dogdunda uzun giyilir
Denizlena Humus ben mayısın sonu gibi doğum yapıcam ablam haziranda doğum yapmıştı hep kısa kollu giydirmiştik çünkü pişiyordu o yüzden fazla uzun kollu almadım aldıklarımda ince kumaşlı zıbınlar kısa kollu ve atlet ama nolur nolmaz diye fermuarlı ince cekette 2 tane aldım gecesine serin olur dışarı çıkarken giydiririm diye
asli3 https://imgyukle.com/i/ohChWN Ben hastane çıkışını yaptırdım 🤭 Bir de uzun kollu tulumlardan aldım birkaç tane şu mevsimlik tarzında olanlardan 😇 kısa kollu ve atlet tarzı da alıcam hatta daha çok kısa kol almayı düşünüyorum. Birkaç tane de yine mevsimlik uzun kollu zıbın almayı düşünüyorum açıkçası 😇
Elifguven47 Ben oğlum da mayısta doğum yaptım. İlk zamanlar uzun giydirdim zamanla hava sıcaklığına göre değişti ☺️
gizemkrgzl Benimde Nisan sonu Mayıs başı en geç doğumum 😊 ben 6 tane uzun kol zıbın aldım 6 tane de atlet tarzı 2 tane de normal kısa kol zıbın aldım alt üst takımlar hep uzun kol zaten ama çok kalın değil tulumları kısa kol ve büyük almayı düşünüyorum beden olarak da ben hep 3 ay yada 3 6 ay alıyorum bu arada hastane çıkışları hariç 😄
nazlicannn Evet bende şurda bekleyeyim kaç gündür düşündüğüm karar veremediğim içinde alışverişe başlayamadığım konu benimde haziran başı inşallah bakalım😊