mucizegebelik6 sizin bahsettiğiniz rubella igg olabilir. Onun yüksek çıkmasında sakınca yok, hatta iyi bile. Ama burda arkadaşın bahsettiği igm değeri, igm yüksek çıkınca riskli bir durum olabilir diye ikinci bir test yapıyorlar.
Kbrsvs öyle aşırı yüksek bir değer çıkmamış tam da sınırda, ama diğer testi yapmadan da insanı böyle korkutması saçma olmuş. Ben sizin yerinizde olsam doktoru değiştirirdim, hamilelere biraz daha aklı selim konuşmayı öğrenmesi lazım bazı doktorların. Sizin içinizi ferah tutun, inşallah diğer testte sıkıntı çıkmaz da sağlıkla devam eder hamileliğiniz.