bebegimibeklerkeeeen evet canım 18. Haftada birinci dozumu, 22. Haftada ikinci dozumu oldum. Toplam beş dozluk bir aşıymış, kalan üç doz hamilelik sonrasında vuruluyor. Beş dozu da olursan ömür boyu bağışıklık kazanıyormuşsun, ben hepsini olmayı düşünüyorum