Ozgeblt61 Herkese merhaba 6+6 günlük hamileyim sadece bir gün kustum sonra normale döndüm bebeğime bişey olmamıştır değil mi daha kalp sesini dinlemeye gidemedik inşallah sorun yoktur
kuzeyinannesi_ Ozgeblt61 14+2 haftalığım sadece 1 kere kustum 1 ay boyunca mide bulantım oldu ve geçti çok şükür şuan sadece ara sıra bulantım oluyor o kadar panik yapacağın birsey yok yanı kişinin bünyesine göre değişiklik gösterir kusma ve bulantı
kuzeymm Ozgeblt61 Canım bazen kesiliyor ve yediklerinle de alakalı olabilir.Düzene sokmuş olabilirsin kendini.Ama bazen hiç kusmayan da olabilir ben 3.5 ayıma kadar kustum ama arkadaşım hiç kusmadı.
arzm28 Ozgeblt61 24 haftalgm bir kere dahi kusmadm hatta bulantim da hic olmadi ama bu bana 9 kiloya maloldu 😊
Mrv1007 Ozgeblt61 inşallah durmuştur kusman canım dua et, neler çektim o kusmadan bir Allah bir ben biliyorum valla. 30+4’teyim hala mide bulantısı hapı içiyorum. Bebişin sağlıklı olsun sende de hiç kusmalar olmasın inşallah 🥰🙏🏼
mmihri Ben 13+2 deyim hem hiç kusmadım hatta hiç midemde bulanmadı hatta hiçbişeyden tiksinmedim de ( maşallah diyelim 😅) hamdolsun gayetde sağlıklıyız bebeğimle. Telaş yapmayın bu güzel bişey keyfini çıkarın 🌸