Kızlar iki gündür vücudumun her yerinde bitmek bilmeyem kaşıntı var. Geceleri daha sık oluyor. Gündüzde devam ediyor. Ama ne döküntü ne de bir iz oluyor artık kaşımaktan oyacağım o kadar. Yarın tam 38 haftalık olacağız inşAllah başına böyle bir şey gelen var mı ne yapmalıyım doktor kontrolumde carsamba günü. Bugün kendisi hastanedede değilmiş numarasıda yok 😢