Merhaba arkadaşlar ben ilk gebeliğimi 7. Haftamda düşük yaptım ikinci gebeliğim de de kan değerim 16 iken öğrendiğim kan değerim düzenli artarken birden kanamam başladı ve kimyasal gebelik dendi 2 düşük olduğu İçin gen araştırılması yapılacak 2 ay korunun daha sonra düşük sebepleri araştırılacak dendi ama ben korunmadan devam etmek istiyorum böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı acaba