Hevaa Son regli temmuzun sonu olan gebeler ozunu nasi hiss ediyorsunuz nasi kechiriyorsuz gebeliginizi??❤
Duy_gu Hevaa son adetim temmuz 24 fakat usg ye göre 5 ağustos güxel geçiyor şükür nasipse mayıs 12 doğum
Carriebradshow Hevaa benim beklenen doğum 20 Mayıs ama ikiz olduğu için doktorum büyük ihtimalle nisan ayının sonunda gelebilirler dedi ☺️ Heyecanla bekliyorum.
Cks Son adet tarihim 15 Ağustos, Mayıs 22 yazıyor doğuma ama bakalım yavrularımız ne zaman gelmek isterse o zaman gelsinler 😍
Bebetonunannesii Son adetim 2 Ağustos. Doktor tahmini doğum tarihi 7 Mayıs dedi bakalım artık. Sağlıkla gelsin bebeciklerimiz 🥰🙄❤️