Nasttr Merhabalar sevgili anneler 😇 Bebişinizi kaçıncı haftada hissettiniz ve nasıl bir histi. Benim ilk gebeliğim 18 haftam bitmek üzere hala hissedemedim.
Duy_gu Nasttr merhaba 16 cı haftada hissettim pıt pıt kelebek uçuşu gibi bişey Di sonra sında daha kuvvetli hissetmeye başladım endişe etmeyin erken olabilir henüz
efeninannesi_nur Nasttr merhaba bende 16. Haftam bitmek üzereyken hissettim balık var gibi sanki içimde 😂 yan yatınca sanki kaydı gibi şimdilerde daha rahat istiyorum pit pıt hareketlerini yine kayma hareketleri de oluyor
Eda_65 Nasttr ben 16. Haftamdayım kelebek uçuşu gibi hafif kıpırtılar hissediyorum çooook güzel bi duygu yaaa tabi daha dışardan belli olmuyor ama az kaldı onada rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah☺️❤️