Nurr16
Canım günaydın adetten hemen sonra hamile kalmış olabilirsin ama belirtileri hemen bu kadar göstermez belki psikolojik olabilir bende daha yeni hamileyim adetim 3 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı daha sonra kan testine gittim oda pozitif çıktı ve tek belirtim halsizlik ve uyku umarım hamilesindir test yapmak için 3 hafta geçmesini bekle. ❤️