Balliko biz 30 haftalık olduk şükür okadar rahatım hiç dogmiycak gibi bazen ne bu rahatlık diye korkuyorum o rahatlığa güvenip çalışıyorum ona gore sıralama yapiyorum programmima ama tabi hala ortada hiç birşey yok hastane çantamız bile hazır değil çamaşırlar bile yıkanması