Ayse_masal safak 69, dün bacak aramda biraz ıslaklık hissettim baktım çatım ıslanmış lavaboda peceteyle sildim peçete de ıslandı hemen acile gittim çatı muayenesi yaptilar nst den baktılar çok şükür bebegin suyu değilmiş ama çok akıntım var enfeksiyon dediler iki tane ilac verdiler bugünden itibaren kullanacağım ilaçları☹ o kadar da dikkat ederdim mantar enfeksiyon olmasın diye som 2 haftadir su içmeyi azalttim ondan mi acaba, ya da geçen bi yakınımın evinde lavaboya gitmwk zorunda kaldim normalde baska yerde yapmam ama çok sıkıştım birden bire orda da bulaşmış olabilir ben söyleyim sizler tedbirinizi alın bari sizin başınıza gelmesin ☺