sumel1a 20 haftalık hamileyim. 12 gündür covidim.Ben bir odaya girdim eşimi uzak tuttum o baktı bana kapıya yemeğimi bıraktı maske ile gezdi.İlaç kullanmadım
c ve d vitamini kullandım.2 kere de test yaptırdım.
Eşiniz sizden uzakta bir odada duracak.Tek banyo var ise çamaşırsuyu ve ıslak mendil koyun.Her giren temizleyip çıkacak ve ben hep eldiven kullandım anlatmamın sebebi,Allah göstermesin bulaşırsa diye anlattım korkma Rabbim kolaylık veriyo🙏canım Allah yardımcınız olsun🤍🧿