Ayten1994 ben 👍🏼 Adet söktürücü olarak vermişti doktorum, adet gecikmesi yaşıyordum. Ovulasyon testiyle de yumurtlama takibi yapıyodum bu arada. Duphaston içmeye başladım, iki gün sonra testte yumurtlama gördüm. Pek umudum yoktu ama değerlendireyim dedim, bu süreçte duphastonu içmeye devam ettim, kutuyu bitirdim. Sonra yumurtlamadan on gün sonra hiçbir belirti yokken sırf meraktan kan verdim beta 17’ydi çok çok yeni bir gebelik demişti doktorum. Şimdi 30+4 oldum bile☺️ Darısı isteyen herkesin başına olsun inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼