Enfeksynnm vardi kizlar doktor monurol verdi 2 gun once kullandm dun bir sknti yokru ama bu sabah ishal oldum acaba monuroldan mi hayatm da hic boyle ishal olmamstm sok oldum ya da gece ustum acik yatmışım omu yapti bilemiyorm ..bir sknti oluştur mu acaba doktora gitmeme gerek varmi ilk kez ishal oldm gebelikte ama hayatm da hic boyle olmamstm