Jasmine16 1 haftan fazla sürdü dayanamadım doktoruma mesaj attım dahiliye doktoru görsün enfeksiyon olabilir dedi dün gittim kan testi birde grip testi yaptılar burundan sümük alıp bakılıyor ilk defa gördüm şükür hiç bişeyim yokmuş ufak soğuk algınlığı bile hamileler ağır geçiriyor dedi kötü olursan ihmal etme ben boşuna 1 hafta çektim en azından bize göre ilaçlar veriyorlar