Melisssssss İlk başlarda bel ağrısı yaşayan oldu mu daha çok yeniyiz ama akşam nerdeyse ağrıdan duramıycaktım o derece ağrıdı bazıları düşük olabilir dedi bazıları yeni yeni hormonlardandır dedi siz yaşadınız mı hiç böyle
Ulkudeniz Melisssssss bende de var o dert 8 haftalıkken başlamıştı şimdi iyice arttı şuanda 27+2yiz bizde düşük tehlikesi falan yoktu inşallah sizde de birşey yoktur🥰🥰
Yaseminsahbaz Melisssssss İlk başta benimde bel ağrım oldu daha sonra geçti kendini yorma süpürge falan kullanma bolca dinlen eğilip kalkmamaya özen göster. Bulantın oluyorsa ve kendini zorluyorsan oda bel ağrısı yapıyor. Ben bunlara dikkat ettim çok şükür 15 gün sonra kucağıma alicam inşallah bebisi
Melisssssss Sennurklcc inşallah benimde normaldir canım bizimde doktora gitmedim ben dana aile hekimine kan verdim de çok yeni olduğu için beta da az çöktü haftaya bida bakıcakmış bakalım