Sultan_4242 stres, hava değişikliği, beslenme veya hormonal değişiklikler gibi bir çok faktör adetinizi geciktirmiş olabilir. Kendinizi psikolojikmen belirti yaşıyor ve hamile olarak hissetmeniz de ertelemiş olabilir. Üstüne görme diye birşey yok aslında. Üstüne görme olarak adlandırılan şey yerleşme kanaması. Ki o da adet kanamasından bir hayli farklı. Allah gönlünüze göre versin. 🌹