Benım adetım 26 aralıkta bıttı ilk defa 1 ocakta boşalma oldu sonra 9ndan 15 ne kadar hergun aynısı oldu Takvimim uygulamasını kullanıyorum 9 -14 arası hamile şansı yüksek gösteriyor bilemedim 3 gündür midem bulanıyor akıntım falan beyaz sümüksü sürekli uykum gelıyor yorgunluk göğüslerimin hassas olması ne yesem midem bulanıyor bişey yıyemıyorum belırtılerim vardı aslında test yaptım dayanamayıp ama tek çiZgi oldu siZce hamilemiyimdir 🙏