Kızlar 8+2 hamileyim. Dün bütün gün ateşler içerisindeydim parolle düşürdük. Covid negatif geldi. Muhtemelen sinüzit oldum 2 haftadır burnum tıkalı. Normalde ilaç kullanıyorum gebelikten dolayı kullanamıyordum. Ama çok korkuyorum bebeğime bişe olmuşmudur doktora gitmelimiyim