Merhaba 21 haftalık hamileyim ve rahmimde 8 cm çapında miyom var
- Haftanın başında şiddetli kasık ağrısı ile hastaneye gittim ve miyom dejenerasyonu olduğunu söylediler ağrı kesici serumlar ile en fazla 6 saat geçirebiliyorum ağrıyı . Doktorum doğuma kadar bu ağrıyı çekeceğimi söyledi
Daha 4 ay var doğuma
Aranızda bu durumu yaşayan ağrısı geçen anneler var mı lütfen bilgi verin
Dualarla ayakta durmaya çalışıyorum