ecemst_ Elikra hayırlısıyla sağlıkla kucağına al inşallah bebişini arkadaşım🤲🏼❤️ Benim daha şafak 170. Ben istanbulluyum. Ama ailem balkan göçmeni🥰
Elikra Yagmur34 MaşaAllah az kalmış ben de kendimi 10 gün erkene ayarlıyorum ilk kızım da 10 gün erken olmuştu😍
Yagmur34 Elikra sizede maşallah Allah saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Kız cocukları erken gelir dıyolar ama bende daha ne Bi sancı ne Bi kasılma bile yok 🥰
Elikra ggkca MaşaAllah amin yolun sonuna geldik desenize 😅iki haftaya kucağımızdalar Allah’ın izniyle
Elikra Yagmur34 benim bi kızım bi oğlum var kızımda sancım öğlen başladı akşam doğdum oğlumda gece 12:30 da başladı 3:10 da doğdum😅 bu 3. Gebeliğim bu da gerek ki bir saatte olup bitsin 😂
ggkca Elikra İnşallah 🥰 baya sabırsızlıkla bekliyoruz, her gün yeter artık kızım hadi doğ diyorum ama kızımın umrumda değil.
Elikra Yagmur34 İnşaAllah bi aksilik olmadıkça doktorumuz da öyle diyo bu daha çabuk olur diye bakalım erken olması çok güzel ama nerede nasıl yakalanacağım korkusu tedirgin ediyor hazırlıksız olmaktan korkuyorum açıkçası 😅