Cnsl32 Şuan 16+6 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri karaciğer değerlerim yükseliyo dahiliyeye gidiyorum ilaç veriyo düşüyo ilacı kesince yine yükseliyo doktor hamilelikte hormonlar değiştiği için enzimlerin yükseliyo dedi diğer kan değerlerimin hepsi normal ultrasonda da her şey normal görünüyo benim gibi hamilelikte karaciğer değerleriyle uğraşan oldu mu nasıl bi yol izlediniz
Polenpolen52 Cnsl32 benımkıde gecen hafta yuksektı, doktor kullandıgım vıtamınlerın fazla geldıgını soyledı, bır hafta kullanma bakalım dusucekmı dedı , kullanmadım pazartesı bakıcaz bakalım dusmusmu
Karellll Cnsl32 benimde yüksekti canım vitamin ilaçlarını kullanmamı bırakmamı istedi doktorum bırakınca degerlerım normale döndü ve ilaç kullanmadan geçiriyorum gebeliğimi
BirPatiSever Cnsl32 sabah 2 akşam 2 günde 4 kez ursactive kullanıyorum gebeliğin başından beri . Doğuma kadar da kullanıcam.
Cnsl32 Aynı şeyleri bana da hep söyledi ama hiç düşmüyo ancak ilaçla düştü benimki ilacı bırakınca hemen tekrar yükselmeye başlıyor inşallah seninki düşmüştür
Cnsl32 Bana da aynı ilacı verdi inşallah bi sıkıntı olmaz da sağ Salim alırız bebişlerimizi kucağımıza🥰