Winchester 24 haftalik hamileyim. Bebegin hareketlerini asiri derecede asagida hissediyorum. Resmen genital bolgemden disari cikmaya ugrasiyor sanki 🙄 hatta bazen cok sacma bir sekilde kuyruk sokumumda hissediyorum. Bu normal mi sizce ? Basina gelen var mi? Doktora danisamam gereken bir durum mu ?
Faziletttt Winchester cnm benimde öyle ya inanki bazıları çıkacak diye korkuyorum daha kontrolüme iki hafta var erkek bebekler aşağıda olur derler ama bilmiyorum
Pcoslubiranne Winchester Benim de öyle sanki yürürken düşecek gibi hissediyorum ve çok ağrım var doktor her seferinde diyor zaten.Yaslamış başını o yüzden ağrıların var diye.Erkek bekliyorum bende 33. haftalık olduk şükür ama başından beri başı aşağıda.
Pcoslubiranne Winchester Tabi biraz daha var sizin hareketlerin göbek üstüne çıkmasına biraz daha büyümesi lazım.
Winchester Faziletttt benimde erkek acaba ondan mi ki 🙄 doktoruma mesaj attim yarina cagirdi kontrole sizde bir yazin isterseniz belki sizide erkenden cagirir.
Faziletttt Winchester cnm ben doktor değiştirdim onun için daha yeni doktoruma gitmedim inşallah kötü bir şey yoktur