zeynepmelek Öncelikle geçmiş olsun, bende 11 haftalıkken covid olmuştum hemde delta varyantıydı çok ağır geçirdim eklem ağrısı ateş 40 halsizlik öksürük tüm belirtileri yaşadım, beni hastaneye yatırdılar, kanımda enfeksiyon yüksekti antibiyotik, kan sulandırıcı iğne ve ateş için parol serum verdiler onun dışında bişey kullanamıyorsunuz bol bol su, C vitamini ve süt için tekrar geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻