Kızlar günaydın dün akşamdan beri mide yanması çekiyorum ama bir türlü geçiremedim badem yedim gaviscon içtim uykusuz kaldım ağrıdan bir türlü geçmedi ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz🙏 21+4 hamileyim doktorum gaviscon almamı söyledi yediklerine dikkat et ddi ılık süt iç ddi ama ben hamileikten dolayı sütten tiskindim içemiyorum 😔