Günaydınnnn.. bi kaç sorum olcak.. dün doktora gittik bebişimizin cinsiyetini ögrendik , oglumuz olucak insallah. Suyun bulanık grip olmuşsun ondan olmuş dedi.. bunu yaşayıpta kötü sonuçlananlar oldu mu?? Bide happy mom program 15+2 hafta gösteriyor. Benim bebek 14+4 haftalık. Nasıl düzenliye bilirim?