Beyzanuraslan ilknurdemirkol molfix in ıslak mendilini kullandım çok memnun kaldım yumuşacık ve kalın diğer ıslak mendiller gbi değil
SelinHalistoprak ilknurdemirkol unibaby adını doğru mu yazdım bilmiyorum ama ben bunu kullanmayı düşünüyorum
blueberyy00 ilknurdemirkol henüz almadım ama baby me ıslak pamuklu mendilinden almayı düşünüyorum yenidoğan
es_aybala SelinHalistoprak yenidoğan için olan bence inanılmaz kötü pişik yaptı kızımda. Koli bitene kadar yıkayarak kullandım. Sleepy çok daha iyi
Hemdem_23 ilknurdemirkol slepy çok sulu pek begenemedim ayrıca kurutma gerekiyor. Uni baby aldım o iyiydi ama en çok E bebegin beby me den memnun kaldım çok sulu değil ayrıca kurutmama gerek olmuyor.
Dilekleklek ilknurdemirkol 55 gunluk kizim ilk gunden beri civilden temizleme pamugu aldim hic islak mendil kullanmadim ne bir gun pisik oldu ne bise Tertemiz de siliyor 2 tane ile de kakayi cok guzel temizliyor daha bereketli oldu yani Tavsiyemdir
Merve_0109 ilknurdemirkol baby turco aldım kullanıyorum şuan kızımda hiç pişik tahriş vs. Yapmadı şuana kadar kokusu ve kalınlığı çok güzel
Merve_0109 Acemianneeeeyimm Ben kullanıyorum şuan 1.5 aylık kızım var hiç pişik tahriş vs yapmadı hem çok ıslak değil kokusu çok güzel ve kalın ince değil
esraizmirli ilknurdemirkol bebeğim 9aylık hala temizleme pamuğu kullanıyorum ilk baş sizde öyle yapın bi kaç ay temizleme pamuğu kullanın benim naçizane fikrim siz bilirsiniz tabiki ama ☺️