İlk başta küçük bir paket yenidoğan almak gerek bebeğin hangi bezde rahat edeceğini bilemezsin demişlerdi. Hangi bez uygun gelirse 2 numaradan itibaren stok yap demişlerdi. Zaten bebek 20günden sonra 2 numaraya geçiyormuş. Benim de ilk gebeliğim olaya çok hakim değilim ama duyduklarım bu yönde. Hatta pişik kremi için de önce küçük gramajlı deneme amaçlı al sonra büyük gramajlıları al dediler.