Tugcedgn canım hiç takma kafana. Stres de yapma. Ben hep sütüm var gelio dedim kendime. Bende de ilk gün çok çok az geliodu. Hep meme istiodu verdim Her ağladığında. Hastane de biraz sıkıntı oluo tatlı şeyler ye bol bol sıvı tüket bide hurma ye. Benim bugün 3. Günüm sezeryan dan sonra. Dün eve geldim daha hep meyve suyu, su, hurma, çorba türü şeyler yedim tüm gün. Bugün göğüslerim dolu acıo bile hatta. Korkuyorum mastit olmaktan 🤦🏻♀️(maşallah diyim de 😂) bide kaynanam görümcem hep başımda sütün yok. Hep ağlıo bu bebe sütün yok heralde gelmio, doymuo vs şeyler söylediler. Duymamazlıktan geldim, sütüm var dedim sert bir şekilde onlara. Sende iyi düşün. Sütüm var de kendi kendine. Masaj yap. Gelir inşallah emzirdikçe 🙏🥰🥰❤️