Beneklii Arkadaşlar ben uzaninca karnima adet sancisi gibi sanci geliyor agriyor regl olmuşum gibi acidan uyuyamadim daha 30+6hataliğim dogum olmasindan korkuyorum sizin bu donemlerde böyle oldu mu normal mi😥
Dlkkoge Beneklii yani sürekli oluyorsa bir sıkıntı olabilir kontrol edilmesi gerekir ama benim yorulunca çok oluuordu yattığım zaman yataktan kalkamıyordum resmen sizin kendinizi Takip etmeniz gerekir
uraseliz Beneklii 30 .haftadan sonra sancilar başlıyor muhtemelen ondandır bende aynı şeyleri yaşadım kendinizi telaslandirip bebisleri strese sokmayın en son doktor kontrolunuzde suyunuz iyiyse erken doğum riski yoksa devam kontrol gününü bekleyin sağlıklı beslenmeye devam 🥳🥳
Esmavoles Beneklii belli donemden sonra uzanmayi tavsiye etmiyor doktorlar uzaninca bebege giden kan akisini azaltiyor belki bu sebepten sanci oluyordur ki adettede kan akisi az oldugu icin agrili gecer.
Beneklii Dlkkoge cnm oturunca geciyor şuan oturuyorum uzanmaktan korkuyorum 3 gundur böyle uyudugumda adet sancisi görüyorum ama oturdugum da öyle degil bakalim ne olacak dayanilmayacak gibi olursa hastaneye giderim midem de çok bulaniyor
Dlkkoge Beneklii sırt üstü mü yatıyorsunuz acaba solunuza yatın yastık yüksek olsun yani suyduklarım bildiğim kadarıyla bi duşa girip rahatlayın tabiki uzun süren birşeyse mutlaka doktor kontrolü gerekir inş kötü birşey yoktur. Birde bebeğin hareketlerinide kontrol edin mutlaka
Beneklii Dlkkoge hayir sağ sola yatiyorum uzaninca oluyor inşallah cnm şuan iyiyim bebegin haraketleri de iyidir
Beneklii Esmavoles sadece uzaninca agri oluyor cnm mide bulantisi var suan iyiyim yine gece olup ayni seyi yasamaktan korkuyorum her gece öyle oluyor