Glsmhr ben 37 haftalık hamileyim perşembe günü doktor bana da o iğneden 1 doz verdi bu pazartesi 38 haftalıkken sezaryen olucam 38 hafta solunum için sıkıntı olan bir hafta değil ben öyle biliyorum çoğu yerde de araştırdım ve iğneyi yaptırmamaya karar verdim çünkü aynı şekilde tetanoz aşısı da olmuştum ve bebeğim 4 gün hiç hareket etmemişti ben verilen bu iğne ilaç vs pek güvenemiyorum ve incik cincik araştırıyorum