Handan_65 Anneyimmmmm5 Kasılma vardı acile gittim geldim sabah kendi doktoruma görüncem karaciğer degeri yükselmiş
Sblbsr gunes1234 ejderha gibi üflesem ateş çıkarırım ama hiç bişey fayda etmedi bana süt soda herşeyi denedim geçiyor son iki gündür iyice arttı
Anneyimmmmm5 Ozde123 aynı ben saat 10 da uyuyorum 12 de geri uyanıyorum sabahlar bizim oluyor sonra 😂
mekutlu12 Anneyimmmmm5 nasılsa uyusam da sürekli uyanıyorum diye artık yatağıma bile gitmiyorum öyle oturuyorum 😕