Cimcinpi Pazartesi sezeryan için gün almıstık nişanım geldi hafif pembemsi akıntıyka karısık hemen doktora gitmekiymiyim
Cimcinpi Zeyyyn hafif belimde ve karnımda agrı var bişy olmaz demi catım dar diye korkuyorum doğum başlamsından
Zeyyyn Cimcinpi biraz bekleyin bakalım sancılar artıckmı duş alın geçmesi lazım olmadı acil sezeryana alır doktorunuz devam ederse
Hmsrln Zeyyyn kusura bakmayın bu post ile alakalı değil ama siz burdayken sorayım dedim, 30. Haftamdayım ve 2 saatten uzun süredir geçmeyen sağ sırt ve kasık ağrım var sizce neden olabilir🤔
Tgbpoyraz Hmsrln baskıdan canım normal sayılıyo çoğu kişinin yaşadığı bi durum zaman zaman bacağımın üstüne basamadığım oluyo ağrı saplanıyo belime ve bacağıma
Pirayeada Hmsrln doktora gidin baksın sizi korkutmak istemem her doğum farklıdır ama kız kardeşim sadece bel ağrısıyla gitti ama belini dogrultamiyordu doğurdu sizinde öyleyse beliniz kopacak gibiyse gidin baksin
Hmsrln Tgbpoyraz çok kötüydüm gece korkudan uyuyamadım bide ama sonra öylece uyuyakalmışım, uyandığımdan ağrıdan eser yoktu🤭 uzun sürünce ağrı baya korktum ama galiba artık 30 dan sonra bunlara alışık olmak gerek🤷🏻♀️😬
Yusuf_alpin_annesi Benimde kasıklarım ve sırtım batıyor bide beyaz büyük bir akıntı geldi vc de neden olabilir bilmiorm
Hmsrln Pirayeada gece öylece uyuyakalmışım ağrı ile, sabah uyandığımda hiç bir şey yoktu geride. İnsan gerçekten ayırt edemiyor yani normal mi yoksa doğum belirtisimi diye. Korka korka öylece en son yorulup uyumuşum🤭😊 çok şükür her şey yolunda şimdi💐