yagmur_s bende şuan 8 haftalığım Selime hanıma gidiyorum. Şimdilik memnunum. Gayet iyi ve güzel ilgileniyor. Bebeğimin kalp atışını çok az duymuştum başta, kontrol süren bitmiş olsada birkaç güne gel yine dinleticem demişti☺️ Ve sonra duymuştuk şükürler olsun, her doktor böyle bir güzellik yapmaz diye düşünüyorum bilemiyorum da tabii. Daha çok yeni olduğu için farklı doktorlara gidip beğendiğinize devam edebilirsiniz. Birde Gaziosmanpaşa çevresindeyseniz Avrasya hastanesi Atilla Okur’u da çok beğenen var. Onuda araştırıp düşünebilirsiniz ☺️