Evrim007 Arkadaşlar bundan 1 hafta öncesinde test sonucum 1.20 idi 1 hafta sonra yine kan verdim sonucum 1 geldi sizce gebelik olabilir mi sonrası için ? (Ve ayrıca idrar testim de silik çizgi var )
Anne88 Evrim007 canım hiç yükselme olmamış malesef 1 yazdın dimi doğru 5 in üstü olunca hamilelik sayılıyor 🙄
Zeyyyn Evrim007 kuruluk çizgisi olabilir o belki olsaydı zaten kanda çıkardı canım nasip diğer aylar olur çok düşünme relax ol emin ol müjdeli haberi alırsın Allahın izniyle
Evrim007 Anne88 evet :( idrar testi de yapmıştım aralıklı zamanlarda 2 kere silik çizgi çıkmıştı o şüpheye düşürdü aslında