19 haftadayım bende de aynı sancılar oluyor bazende karnımda ip var ipi çekiyorlar gibi oluyor önemsemedim doktoruma söyledim tabi ciddi değil ama böyle oluyor diye magnezyum verdi akşam yemeğinden sonra atın diye ve bakteri varmış karnımda onun içinde bir hap verdi doktorunuza mutlaka danışın her durumunuzu ..