Daha testi yapıp pozitifi gördüğüm gün, dün gibi ya 😊 zaman çok hızlı geçiyor.. İyiki de geçiyor ilk gebeliğim tatlı bebişime kavuşmak için sabırsızlanıyorum. Kızlar ben kendimi bildim bileli cocukluğumdan beri bebeklere aşırı düşkünüm deli oluyorum resmen🤭 ufacıktm mahalledeki ablaların küçük bebeklerini sevmeye giderdim izin ister bize getirp oynatır severdim sonra tekrar teslim ederdim kardeşim olana kadar bu böyleydi yani😀 şimdi kendi yavrum olcagı için çok mutluyum allah hepimize kolay ve sağlıklı bir dogum nasip etsin hayırlı evlatlar olsunlar inşallah bebek isteyen bütün herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin tez zamanda 🤲🏻