34.haftanın içindeyim benim kızçe içeride asla durmadı bugün hemde hiç, birkaç ağrı toplanmalar oldu gündüz sonra geçti. Kafeye gittik akşam üstü eşimle orda başladı bende bir göğüs ağrısı oda halen geçmedi. Elektrik çarpıyo gibi, yanıyo gibi, bıçağı saplayıp göğüs kafesi kemiğimde çeviriyorlar gibi acıyor sol göğüs kafesim. Bebeğimde hiç durmuyor içeride. Sizce acile gitmeli miyim bunun için?