yagmur_s 4 + 4 de öğrendim bebişi. Beta değeri 251 di. Şu an tam 5 haftadayım. Çarşamba günü yeniden kontrole çağırdı doktor 5 + 4 falan olucam artık. Bebek ya da en azından kese görür müyüüüzz??
Elfs yagmur_s beta 2 katı yükselirse 2 bin oluyor kese görünmeyebilir daha fazla yükselirse kese görünür
SayeMom Mercimek26 kese görünürde bebiş henüz gözükmez. Onun içinde tekrar bi 10 gün sonra gel der muhtemelen o zaman hem bebeği hem kalp atışı duyarsın 7+3 te bebekle kalp atışı duymuştuk
yagmur_s SayeMom ya ama kalbi atmaya başlıyor zaten niye bu kadar çekingen bu bebikler 🤭 belki kendini gösterir bakalım heyecanla bekliyorummmm😍
ipekveatlas 5+5te görmüstüm kesemi+bebek(alttan muayeneyle görüldü) fakat kalp atışı duyulmadı 7+3 de gittim duyduk😍
yagmur_s ipekveatlas ay dur heyecanlandım. Vajinal ultrasonda bebiş gözükme olasılığı da var yaniiiii🤓 ay o kadsr heyecanlıyım ki. Daha öğreneli 3 4 gün oldu tek düşündüğüm bebişi keseyi görmek. Şu an tek derdim o. Ve kesinlikle uyuyamıyorum 🤭dayanıcam artık🙄
yagmur_s Elfs yani düzgün yükseliyorsa tabi o da. Bakalım artık heyecanla bekliyorum. Normalde görürüm gibi geliyor da. Dediğim gibi en azından keseyi. Belki vajinal ile bebişi. Bakalım. İlk bebek herslde belli oluyordur halimden 😂😂😂
Elfs yagmur_s çok normal stres yapmak ben de bu şekildeydim her şey olacağı gibi oluyor hakkınızda hayırlısı olsun iyi düşünün iyi olsun 💕💐