Devam ediyor diye biliyorum. Yine burdan bi arkadaş daha bi kaç gün önce izne ayrıldığını söylemişti. İsmini hatırlamıyorum. Ben de 2. Dönemin başında ayrılacağım İnşaAllah. Müdürüme söylediğimde tamam demişti. Ki bizim müdür biraz değişiktir kaldırılsa ya da kaldırılacak olsa kesin söylerdi izne çıkamazsınız diye.