Sevilayozdemir Kizlar adetim 6 gün gecikti beta değerim 997 🤷🏻♀️ keseyi göremedik tabii 1000-3000 arası gorunucek ama şimdi benim hesabıma göre 5+3 tü bebiş kese görmem gerekmez miydi
Selincek Sevilayozdemir sadee altan görebilirsin canım ben alttan baktirdim oyle bile zor gorunmustu hicte kan vermedim keseyi gordum sonra kalp atisini bekledim 2 hafta
Zeynepp_ Sevilayozdemir kan değerine göre hafta bir tutmuyor benim öyle mesela kan değerime göre 7 haftalık olması lazım ama doktor geçen gün daha 4 veya 5 haftalık dedi
3cocukannesii Sevilayozdemir 5+4 de karından ultrason la gözüktü benim biraz göbeğim olduğu halde gözüktü 82 kg dım ozaman
Sevilayozdemir Duy_gu benimde öyle galiba değil mi 9 gün sonraya randevum var bir daha acile gittiğim için çok doktorda içime sinmedi zaten benim ☺️
Sevilayozdemir Selincek bugün alttan baktı ama göremedi tabi bu değerle betam sanki biraz düşük geldi gecikme gününü göz önüne alırsam 🤦🏻♀️
Selincek Sevilayozdemir 3 gun gecikti benim cnm simdiki aklim olsa testi yapar 1 hafta beklerdim kese varmi yokmu bebek kalp atisi derken insan büyük strese giriyor
Sevilayozdemir Selincek evet gerçekten bundan önce bir kurtajim var kızımı doğudaki 4 yıl oldu herşeyi sıfırdan yaşıyor gibiyim ☺️ hem heyecan verici hem endişe. Doktor geç döllenme olabilir varsa da dedi şimdi bekleyeyim ki 9 gün olsun 😂
Sevilayozdemir Zeynepp_ evet son adet günüme göre uymuyor ama doktor bugün bakınca rahim duvarin kalınlaşmış ya gebelik var ya da regl dedi değer 997 çıkınca da %90 geç döllenme en fazla iki hafta geriden gelir oda sorun olmaz dedi
Zeynepp_ Sevilayozdemir aynısını banada dedi ilk öğrendiğim de gittiğim zaman biraz beklemen lazım 1 -2 haftaya net belli olur valla geç döllenme herhalde benim de ama net bilmiyorum burda okuduğum kadarıyla zamanla bebek büyüdükçe haftasını yakaliyormus
Sevilayozdemir 3cocukannesii Yani değerim 997 çıktı iki gün sonra bir daha bakicam bakalım , bir de 5+3 olmuşum son adete göre cuma gününe yine randevum var kontrol sürecinde kese görünür diye düşündüm