minikbebegim19 31 artı dörtteyim bebeğim 1 bucuk hafta öndeydi. Uyudum 2 dk sonra uyandım sırtım da baskı var ağrıyor neden olabilir ara da da karnım acıyor ama karnım nadiren acıyor napym yatamıyorum kızlar
kadifemsii minikbebegim19 benimde sütyenim sıkıyorsa sırtım ağrıyor. Çamaşırdan olabilir . Eğer doğumdan korkuyorsanız o ağrı sırttan ziyade kasıklara ve bele vuruyor canım
Ozlem2206 minikbebegim19 30.haftaya girdiğimizden beri bebeğim çok sık toplanmaya karnımı sertleştirmeye başladı normal mi bilmiyorum kontrolümüzede iki hafta var 🤦🏻♀️
minikbebegim19 kadifemsii yok canm ne blym biraz soğuk ondan mı acaba yatamadım salona geldim ya. Hamile yastığı iyi geliyor ama yatakta yatamadım
kadifemsii _handenurrr sadece sırt ağrın mı oluyordu ben biraz ev işi yapayı kalçamın ağrısından yerimden kalkamaz oluyorum doktorumda süt ve süt ürünleri çok kullanmadığında olabilir dedi magnezyum verdi henüz kullanmadım . Kullandığınızda hemen etki ediyor mu
_handenurrr kadifemsii penguen gibi yürüyordum evde okadar çok ağrım vardı aynen temizlik çok ayakta kalınca özellikle bacaklarımı dogrultamiyordum geceleri de sırt bel ağrısından duramiyordum iyi geldi akşam iciyorsun zaten hapı kesiyor hatta 2 3 gündür kullanmıyorum hiç bı ağrım yok suan
kadifemsii _handenurrr sevindim adınıza. Bana da bi sabah bi akşam kullan dedi . Teşekkür ederim yanıt için🍀