Merhaba arkadaşlar. Benim şuan ikinci hamileliğim ama ilk hamileliğimde erken doğum yaptım ve bebeğim 1 hafta yaşadı şuan da onun doğduğu haftalara girdim tekrar aynı şey tetikler diye çok korkuyorum. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Ne yaptınız. Birde bugün az da olsa su gibi sıvı geldi.