Kızlar biz eşimle 3 aydir korunmuyoruz ben birsuru uygulama indirdim hepsinden ayrı ayrı yumurtlama günü takip ede ede iliskiye gir yok ayağımı diktim 1 saat yattım ümitlendim testler yaptım ama sonuç tek çizgi :)
6 ay önce kürtaj oldum kimyasal gebelikten doktorum hamile katmanı engellicek bi durum yok kalabilirsin dedi ama ben yine bir kaç ay korundum yeni kürtaj olduğum icin şimdi de kafam esti tüm o uygulamalari sildim telefonumdan akışına birakicam artık yalniz folik asit çok duydum kolaylaştırıyormus diye sizin fikriniz nedir öneri almak isterim benimle aynı yollardan gecen var mi?
Basınızı ütüledim şimdiden hakkınızı helal edin.