O kadar yoğun ve yorucu günler geçiriyorum ki doğum hikayemi yazmayı unutmuşum. Biraz gecikmeli ama olsun. Buraya bırakıyorum, sezaryen doğumdan benim gibi korkanlar varsa moral olsun.
Mecburiyetten sezaryen doğumu tercih ettim öncelikle bunu belirteyim ve hiç de korktuğum gibi değilmiş.
Sabah uyandık erkenden yola koyulduk domdom kurşunu dinleyerek stresimi alsın diye eşim özellikle dinletti 😂 derken hastaneye vardık, kan aldılar serum verdiler, hazırlandım ve hooopp ameliyathanede masadayım. Kalbim nasıl atıyor ama 😂 Sağolsun herkes çok ilgiliydi ilgi alanımı bulup ( astroloji) sorular sormaya başladılar ve bu arada spinal anestezi oldum ağrı kesici de verdiler ve sakince doktorumu bekledim. Belime iğne vurulduğunda hiç acı hissetmedim bacaklarıma sıcaklık indi ve uyuşukluk hissi vardı tek rahatsız olduğum o histi o kadar. Sonra doktor geldi 20 dk içinde prensesimi içimden aldı ve bitti dedi ne çabuk dedim hiçbir şey anlamadım. Birde prensesimi çıkarırken karnıma doğru bastırdılar orda çok darlandım. Sonra odaya çıkardılar. Kafama biran önce kalkmalıyım yatarsam kalkamam diye koyduğumdan hemşireyi de beklemedim ayaklarımdaki uyuşukluk geçince ayaklandım. Bu arada depend gerçekten harika birşey sezaryen düşünenler mutlaka çantasında bulundursun. Derken sağolsun eşim yürüttü beni baya bi yürüdüm. Hiç yatmadım zaten. Ağrı kesicilerin de faydası oldu tabi sürekli ağrı kesici istedim. O gün zaten gazımı da çıkardığım için yarın erkenden taburcu edildim. Eve geldim yine yatmadım çok şükür çok iyiyim. Benimle aynı anda doğum yapan bir bayan vardı yan odada ağrıdan ağlıyormuş bu iş kafada bitiyor gerçekten kalkmasaydım hemen belki bende öyle olacaktım. Şuan 24 günlük olduk uyku dışında hiçbir sorun yok. Hiç şikayetçi de değilim. Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu. Doğuma girecek olanlara da kolay doğum nasip etsin. Sorusu olan sorabilir.
İyi geceler. 🙂