Mutluluk13 Arkadaslar 8 haftalık tüp bebek tek koymuşlardı ama şekli sanki ikiz gibi geldi bize bi bakarmısınız?
Gizemgizem25 Mutluluk13 canım ben ikizlere hamileyim bu baya tek belli benkiler alt üst duruyo iki tane kese
Mutluluk13 ElifAlknl16 son gittiğim doktor acik doktoruydu iki tanemi koydular diyince merak ettik o yüzden sizlerede danışmak istedim 🙂
MelekPotter Tek bebek cnm.. 8 haftaliksin sanirim ikiz olsa simdi gorunurdu cunku ikisi de.. Bazen erken donemde gorulemiyor ama burda tek gibi gorunuyor.